Дем’яненко, Наталія.
    Теорія і практика контекстного навчання: освітній простір педагогічної магістратури / Н. Дем’яненко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 3. - С. 12-16. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58.2
Рубрики: Навчання контекстне--магістратура
   Вища освіта--освітньо-кваліфікаційні рівні--молодший спеціаліст, бакалавр, спеціаліст, магістр

фывфывфыв:
компетентнісний підхід -- контекст -- контекстне навчання -- освітнє середовище -- квазіпрофесійна діяльність -- педагогічна магістратура -- освітньо-кваліфікаційні рівні
Аннотация: У статті обгрунтовано співвідношення компетентнісного підходу і контекстного навчання у вищій школі як методології і практики; доведено переваги освітнього середовища контекстного типу на рівні педагогічної магістратури; розкрито роль квазіпрофесійної діяльності у переході від навчальної до професійної реалізації майбутнього магістра педагогіки вищої школи.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)