Дмитрієв, Валерій.
    Маркетингова стратегія ВНЗ / Валерій Дмитрієв // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 57-62 : рис. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: вища освіта--управління
фывфывфыв:
ринок освітніх послуг -- вищий навчальний заклад -- управління -- маркетинг -- маркетингова стратегія -- аналіз ринкових можливостей -- стратегічний план -- комерційна діяльність -- система менеджменту -- критерії успішності маркетингової стратегії
Аннотация: У статті пропонується комплекс маркетингових заходів, які допоможуть підвищити стійкість і конкурентоспроможність ВНЗ на ринку освітніх послуг і продуктів; визначено головну мету, зміст і спрямованість маркетингової стратегії ВНЗ.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)