Р 98 Рябовол, Л. Т. Яким має бути результат правової освіти? [Текст] / Л. Т. Рябовол> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 16/18. - С. 2-6. Рубрики: Правова освіта Компетентністний підхід в освіті фывфывфыв: правосвідомість -- правові знання -- правова компетентність -- компетентність Аннотация: В статті зазначено, що компетентність визначено як системне володіння знаннямия. вміннями, навичками, стратегіями, іншими здатностями, потрібними для розв’язання за дач у різних сферах життя, для становлення ціннісного світогляду. Найважливішим складником компетентності є спроможність розширювати її сферу, збагачувати новими знаннями і вміннями. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |