Васьківська, Галина. Використання навчальних текстів у процесі формування системи знань про людину в учнів старшої школи / Г. Васьківська> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 6. - С. 41-46. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Тестування--оцінювання--старшокласники Людинознавство--курс за вибором--тестування фывфывфыв: тести -- педагогічні тести -- тестові завдання -- оцінювання -- людинознавство -- старшокласники -- система знань про людину Аннотация: У статті розглядаються проблеми тестування як методу і процесу педагогічних вимірювань у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів. розкривається сутність поняття "педагогічний тест", виокремлюються види тестів. Доводиться. що у процесі системного використання навчальних тестів в учнів розвивається ціннісно-смислове ставлення до здобутих знань. автор ознайомлює читача з розробленим курсом за вибором "Людинознавство" (10-11 кл.), у якому використовуються тести як засіб вимірювання знань учнів. Водночас визначається роль тестів під час формування у старшокласників системи знань про людину, наводяться приклади тестових завдань різних видів. Наголошується на тому, що об'єктивні результати тестувань спонукають старшокласників переосмислювати свої досягнення і рівень опанування відповідного навчального матеріалу. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |