Плосконна, Марина. Інтегровані підходи до використання літературних творів у освітньому процесі / М. Плосконна, Л. Клименко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 6. - С. 21-28 : фотогр. Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття фывфывфыв: формування світогляду дошкільників -- роль художньої літератури -- дослідно-експериментальна робота -- науково-методичний семінар -- інтегровані підходи -- освітній простір -- дошкільні навчальні заклади -- літературний розвиток дошкільників -- інформаційно-мовленнєві ігри -- інтеграція літературного матеріалу Аннотация: Окреслено мету, основні напрямки та результати роботи науково-методичного семінару "Інтегровані підходи до використання літературних засобів формування світогляду дітей в освітньому просторі дошкільних навчальних закладів", що відбувся в межах Всеукраїнського дослідно-експериментального проекту на тему "Формування світогляду дошкільників засобами художнього слова в інтегрованому просторі дошкільного навчального закладу". Подано план-конспект проведення семінару та опорну схему інтеграції літературного матеріалу в різні види діяльності дітей дошкільного віку протягом дня. Доп.точки доступа: Клименко, Людмила Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |