Ловат, Т. Дж.
    Міжконфесійна освіта та феноменологічний метод / Т. Дж. Ловат // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 33-35. - Бібліогр.: 17 назв.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--міжконфесійна освіта--феноменологічний підхід
фывфывфыв:
міжконфесійна освіта -- феноменологія -- міжрелігійна грамотність
Аннотация: Розглядається міжконфесійна освіта як ефективний метод підвищення міжрелігійної грамотності, зміцнення міжкультурних зв'язків, а отже, посилення згуртованості полікультурного суспільства. Автор розглядає феноменологію як метод навчання, спрямований на реалізацію міжконфесійної навчальної програми в цілому й зокрема її здатності функціонувати у громадських і релігійних секторах шкіл.


Доп.точки доступа:
Дьюї, Джон (американський філософ та педагог, представник філософського напрямку прагматизм ; 1859-1952) \о нем\; Габермас, Юрген (німецький філософ і соціолог ; 1929 р. н.) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 (свободен)