Ловат, Т. Дж. Міжконфесійна освіта та феноменологічний метод / Т. Дж. Ловат> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 33-35. - Бібліогр.: 17 назв. Рубрики: Освіта--міжконфесійна освіта--феноменологічний підхід фывфывфыв: міжконфесійна освіта -- феноменологія -- міжрелігійна грамотність Аннотация: Розглядається міжконфесійна освіта як ефективний метод підвищення міжрелігійної грамотності, зміцнення міжкультурних зв'язків, а отже, посилення згуртованості полікультурного суспільства. Автор розглядає феноменологію як метод навчання, спрямований на реалізацію міжконфесійної навчальної програми в цілому й зокрема її здатності функціонувати у громадських і релігійних секторах шкіл. Доп.точки доступа: Дьюї, Джон (американський філософ та педагог, представник філософського напрямку прагматизм ; 1859-1952) \о нем\; Габермас, Юрген (німецький філософ і соціолог ; 1929 р. н.) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 (свободен) |