Моргун, В. Багатовимірна психодіагностика досягнень учня як перший крок профільної освіти [Текстььь] / В. Моргун> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N1. - С. 1 - 5
Рубрики: навчання профільне досягнення учня діагностичні методики фывфывфыв: ЗДІБНОСТІ -- ДОСЯГНЕННЯ -- нахили -- профільні уроки Аннотация: В статье обосновываются: место профильного обучения на пути от "школы-зубрежки" к "школе-жизни"; замена профильных классов профильными уроками, которые смогут посещать все старшеклассники Украины; предлагаются методики длительного и "срезового" выявления склонностей и одаренностей каждого, кто выбирает профессию Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден) |