Нежива, Людмила. Естетичні орієнтири сприйняття літератури: до проблеми компетентнісного підходу в шкільній літературній освіті / Л. Нежива> // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 7/8. - С. 34-38. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Викладання української літератури в школі--навчання--компетентнісний підхід фывфывфыв: вивчення української літератури -- літературна освіта -- літературна компетентність -- естетичний розвиток -- великостильова компетентність -- інтерпретаційні ключі -- емоційно-художня рефлексія -- сприйняття літератури Аннотация: У статті окреслено сутність великостильової компетентності, результатами сформованості якої є створення естетичних орієнтирів у літературі, що забеспечують належне сприйняття різностильових художніх творів, сприяють збагаченню естетичного досвіду. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№3 Экз. 1 (свободен) |