Бондаренко, Ю.
    Моделювання уроку літератури як навчальний етап у підготовці вчителів-словесників [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 12-15. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі--уроки--моделювання уроків
фывфывфыв:
логіка пізнавальної діяльності -- шляхи аналізу -- принципи групування літературних творів -- компетентності -- макроструктура уроку -- мікроструктура уроку -- вчителі-словесники
Аннотация: Автор статті розкриває основні закономірності організації такого навчального етапу, як підготовка студентами уроків літератури, стверджуючи, що ключовою проблемою при цьому є вироблення алгоритму пізнавальної діяльності школярів, що повинен стати основою для конструювання заняття і базується на узгодженні психологічних та методико-літературознавчих законів вивчення мистецтва слова.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободных экз. нет
Экз.1 (Ч.З.№3) занят