Н 14 Набок, Микола. Філософські засади ефективності управління освітою / Микола Набок> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 42-50. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Освіта--управління--філософські засади Освіта--філософія освіти Освіта в Україні--державне управління фывфывфыв: соціальне управління -- державне управління -- управління освітою -- ефективність управління -- якість управління -- філософія освіти Аннотация: Стаття присвячена дослідженню філософських засад ефективності управління освітою як важливої складової теорії соціального управління в його історичному контексті. Узагальнено наукові погляди на взаємодію суб’єкта і об’єкта управління в процесі еволюції. З’ясовано багатокритеріальність та багатоаспектність поняття ефективності. Охарактеризовано вплив нових викликів на державне управління в умовах нестабільності українського суспільства. Обґрунтовано необхідність підвищення ефективності державного управління освітою в глобалізованому світі. Встановлено взаємозв’язок понять ефективність і якість управління та залежність зміни ефективності системи від зміни якості її елементів або її структури. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |