Ш 32 Шачина, А. Ю. Цель и задачи педагогической науки в философско-педагогическом творчестве И. Канта / А. Ю. Шачина> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 119-126. - Библиогр.: 10 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: філософи зарубіжних країн педагоги зарубіжних країн Історія педагогіки в зарубіжних країнах Німеччина--освіта--історія Німеччина--філософія--історія філософії фывфывфыв: історія філософії Німечччини -- методи виховання -- антропологія -- Просвітництво -- самовизначення Аннотация: У статті робиться спроба представити філософсько-педагогічну систему І. Канта як альтернативу емпіричним педагогічним вченням Доп.точки доступа: Кант, Іммануїл (німецький філософ, родоначальник німецької класичної філософії ; 1724-1804) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |