Б 11 Бєлєнька, Ганна. Чи потрібні заняття в дитячому садку? / Г. Бєлєнька> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 10. - С. 4-10 : фотогр. Рубрики: Заклади дошкільної освіти фывфывфыв: освітній процес -- організація освітнього процесу -- індивідуалізація освітнього процесу -- фронтальні заняття -- ігри -- інтелектуальні карти -- міжпредметні інтегровані заняття -- дитячі садки Аннотация: У статті розглянуто питання організації освітнього процесу у дитячих садках. Підкреслено, що заняття у дошкільному навчальному закладі є формою організації навчання дітей, за якої вихователь, працюючи з групою дітей у встановлений режимом час, організовує і спрямовує їхню пізнавальну діяльність з урахуванням вимог Базового компонента дошкільної освіти, завдань програми, інтересів та індивідуальних особливостей кожної дитини. Наголошено на тому, що найефективнішими в освітньому процесі дошкільного закладу є міжпредметні інтегровані заняття. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |