С 17 Самоненко, Ю. А. Полисубъектная модель учебной деятельности как основа формирования педагогического мышления школьников / Ю. А. Самоненко, И. Ю. Жильцова, И. Ю. Самоненко> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 5. - С. 81-93. - Библиогр.: 12 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Педагогічне мислення--формування--школярі Учбова діяльність--полісуб’єктна модель фывфывфыв: педагогічні здібності -- наукове мислення -- вміння навчатися -- системно-діяльнісний підхід -- полісуб’єктна діяльність -- самоосвіта школярів -- самостійне навчання учнів -- рефлексія Аннотация: Запропоновано модель навчальної діяльності, націлену на набуття учнем головного новоутворення шкільного навчання - вміння вчитися самостійно. Доп.точки доступа: Жильцова, И. Ю.; Самоненко, И. Ю. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |