88
С 17


    Самоненко, Ю. А.
    Полисубъектная модель учебной деятельности как основа формирования педагогического мышления школьников / Ю. А. Самоненко, И. Ю. Жильцова, И. Ю. Самоненко // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 5. - С. 81-93. - Библиогр.: 12 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Педагогічне мислення--формування--школярі
   Учбова діяльність--полісуб’єктна модель

фывфывфыв:
педагогічні здібності -- наукове мислення -- вміння навчатися -- системно-діяльнісний підхід -- полісуб’єктна діяльність -- самоосвіта школярів -- самостійне навчання учнів -- рефлексія
Аннотация: Запропоновано модель навчальної діяльності, націлену на набуття учнем головного новоутворення шкільного навчання - вміння вчитися самостійно.


Доп.точки доступа:
Жильцова, И. Ю.; Самоненко, И. Ю.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)