Шифр: С-3/2014/3
   Журнал

Соціологія: теорія, методи, маркетинг [Текстььь] : Науково-теоретичний часопис/ НАН України; Інститут соціології. - К. : Інститут соціології НАН України, 1997 - . - ISSN 1563-3713. - Выходит ежеквартально
2014г. N 3
Содержание:
Костенко, Наталія. З приводу соціології недовіри / Н. Костенко, С. Макеєв. - С.3-16.
Гоч, Роксолана. Чинники довіри до державних регуляторів економічних відносин у сучасному українському суспільстві / Р. Гоч. - С.16-56.
Савельєв, Юрій. Чинники і взаємозв’язок політичної, громадянської та соціальної участі в європейських суспільствах / Ю. Савельєв. - С.56-73.
Прибиткова, Ірина. Місто і просторова організація життя суспільства / І. Прибиткова. - С.73-104.
Бурлачук, Віктор. Держава як витвір мистецтва / В. Бурлачук. - С.104-116.
Шульга, Олександр. Структура і боротьба символічних універсумів / О. Шульга. - С.116-131.
Лукащук, Оксана. Соціокультурний статус вищої освіти: історико-соціологічний аналіз / О. Лукащук. - С.131-140.
Отріщенко, Наталія. Досвід революції 2013-2014: від цінностей до повсякденних практик / Н. Отріщенко. - С.148-159.
Пігіда, Антон. Побудова оптимальної кластерної вибірки з урахуванням дизайн-ефекту / А. Пігіда. - С.159-168.
Рахманов, Олександр. Соціально-демографічний портрет керівників великого бізнесу в Україні / О. Рахманов. - С.168-177.
Смислові перспективи навчання / вивчення соціології: студентоцентрована освіта. - С.185-204.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)