З-17 Зайцева, Л. Щоб математика розум впорядкувала [Текст] : розвивальне навчання / Лариса Зайцева> // Дошкільне виховання. - 2014. - № 7. - С. 17-21. Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики фывфывфыв: формування математичних уявлень -- пізнавальний діалог -- активна діяльність дітей -- внутрішні дії -- узагальнений спосіб дій -- суттєві ознаки об’єктів -- математичні поняття Аннотация: У статті визначено методику формування математичних уявлень у дітей дошкільного віку, окреслено основні напрями і методи роботи. Автор акцентує увагу на нових підходах до навчання, мета якого - не накопичення інформації, а розвиток здібностей дитини, активізація її пізнавальної діяльності. Заказаны экз-ры для отделов: Ч.З.№2 |