Балл, Г.
    Про сутнісний зміст особистісної орієнтації в освіті [Текстььь] / Г. Балл // Професійно-технічна освіта : Науково-методичний журнал. - 2006. - N2. - С. 39-43
Рубрики: навчання особистісно-орієнтоване
   психологія навчання

Аннотация: Ідея запровадження особистісної орієнтації в освіті на всіх її рівнях набуває в наш час дедалі ширшого визначення. Проте зміст такої орієнтації трактується дуже по-різному. У статті робиться спроба окреслити вказаний зміст, спираючись на розуміння особистості у психологічній науці й уникаючи однобічних підходів.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)