> Шифр: ДФ1/2006/2 Журнал 2006г. N 2 Данілавічютє, Е. "Читання" для 2-4 класів загальноосвітніх шкіл для дітей з тяжкими порушеннями мовлення / Е. Данілавічютє. - С.5-9. Кобильченко, В. Проведення групових занять з корекції психосоціального розвитку учнів 1-4 класів з порушенням зору / В. Кобильченко. - С.10-13. Трикоз, С. Корекційно-розвивальна спроямованість змісту курсу "Я і Україна" в загальноосвітніх навчальних закладах для розумово відсталих дітей / С. Трикоз. - С.14-16. Ардобацька, К. Забезпечення корекційно-розвивальної спрямованості навчання дітей з обмеженими розумовими можливостями на уроках математики / К. Ардобацька. - С.16-19. Конопляста, С. Проблеми корекції мовленнєвого розвитку дітей із вродженим незрощенням губи і піднебіння в системі комплексної реабілітації / С. Конопляста. - С.35-38. Тарасюк, С. Особливості особистісної агресії молодших підлітків із затримкою психічного розвитку / С. Тарасюк. - С.38-42. Таран, О. Системний підхід у розробці теоретичних засад дослідження Я-концепції слабозорих дошкільників / О. Таран. - С.43-46. Качуровська, О. Новітні засоби корекції та розвитку мовлення учнів із ТВМ / О. Качуровська. - С.46-49. Кульбіда, С. Освіта XXI століття: сучасні підходи до гуманізації навчання нечуючих осіб / С. Кульбіда. - С.53-55. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |