> Шифр: ВМДЗ/2014/11 Журнал 2014г. N 11 Дорошенко, Зеля. Організація методичної роботи з педагогами на мережевій основі: використання інтернет-технологій / З. Дорошенко. - С.4-11. Мороз, Владлена. Нетворкінг як принцип успішного спілкування / В. Мороз, Л. Бондар. - С.12-16. Алєксєєнко, Катерина. Оброблення зображень у графічному онлайн-редакторі / К. Алєксєєнко. - С.17-29. Правила написання інформаційного повідомлення для веб-сторінки дошкільного навчального закладу. - С.30. Визначення рівня використання інформаційно-комунікаційних технологій у педагогічній діяльності. - С.31. Дем’янчук, Ірина. Використання ІКТ в роботі з дітьми-логопатами / І. Дем’янчук. - С.32-36. Коршенко, Наталя. Навчаємо читати за допомогою розвивальної технології "Ребус-метод" / Н. Коршенко. - С.37-42. Рублевська, Тетяна. Психолого-педагогічний супровід сімей, які виховують дітей з порушенням зору / Т. Рублевська. - С.43-49. Як зберегти та поліпшити зір дитини за допомогою зорової гімнастики. - С.50-51. Миронова, Світлана. Посадові обов’язки та тривалість робочого тижня вчителя-логопеда / С. Миронова. - С.52-53. Клименко, Антоніна. Тривалість відпустки вихователя-методиста дошкільного навчального закладу комбінованого типу / А. Клименко. - С.53-54. Клименко, Антоніна. Утримання із заробітньої плати: підстави та дії працівника за неправомірних відрахувань / А. Клименко. - С.55-57. Брєжнєва, Олена. Жива математика, або Технологія інтегрованих дидактичних модулів для логіко-математичного розвитку дітей : форми роботи з логіко-математ. розвитку / О. Брєжнєва. - С.58-65. Ляшенко, Людмила. Мандрівка казковими стежками : зимова мандрівка для дітей дошкіл. віку / Л. Ляшенко, О. Шаповал. - С.68-71. Имеются экземпляры в отделах: Экз. 1 (свободен) Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен) |