Л 83 Луговий, В. І. Професійна освіта і підготовка в концепції МСКО, проекту НСКО та вітчизняної практики [Текст] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. Нац. акад. пед. наук України. - 2014. - N 4. - С. 11-20 : табл. - Бібліогр.: с. 18-20 (18 назв) . - ISSN 2304-0629 Рубрики: освіта професійна фывфывфыв: професійна освіта -- професіоналізм -- галузі освіти -- міжнародна класифікація освіти Аннотация: Аргументовано, що професійна орієнтація освітніх програм і досягнень (кваліфікацій, ступенів) не має твердої прив'язки до окремих рівнів освіти, натомість характеризує більшість (2-8-й) з них за МСКО-2011 і проектом НСКО. Водночас на 2-4-му освітніх рівнях програми та кваліфікації найбільше відрізняються за орієнтацією - загальною чи професійною. Сутнісна теоретична основа вищої освіти (6-8-й рівні), порівняно з нижчими освітніми рівнями, зближує академічну та професійну орієнтації програм і ступенів вищої школи. Для досягнення розуміння та визнання набутих кваліфікацій в освіті важливо науково обґрунтовано скласти переліки галузей знань і спеціальностей, сумісних із "МСКО: галузі освіти та підготовки" версії 2013 р. Доп.точки доступа: Таланова, Ж. В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |