22.183.4р10
Г 54


    Глинський, Ярослав Миколайович.
    Неперервність і наступність навчання інформатики в загальноосвітній і вищій школах [Текст] / Ярослав Миколайович Глинський, В. А. Ряжська // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 3. - С. 3-7. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 22.183.4р10 + 22.183.4р30
Рубрики: Викладання інформатики у ВНЗ--неперервність і наступність в навчанні
   Викладання інформатики в школі--неперервність і наступність в навчанні

фывфывфыв:
навчання інформатики -- неперервність і наступність навчання -- інформаційно-алгоритмічний підхід -- моделювання -- алгоритмізація -- об’єктно-орієнтоване проектування і програмування -- візуальне програмування -- різнорівневе навчання -- вирівнювальне навчання
Аннотация: Мета статті - обгрунтувати і популяризувати підхід до навчання інформатики в загальноосвітній і вищій школах, який гнучно використовує переваги інформаційно-технологічного і математично-алгоритмічного підходів і названий як інформаційно-алгоритмічний підхід.


Доп.точки доступа:
Ряжська, Вікторія Анатоліївна

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)