Г 54 Глинський, Ярослав Миколайович. Неперервність і наступність навчання інформатики в загальноосвітній і вищій школах [Текст] / Ярослав Миколайович Глинський, В. А. Ряжська> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 3. - С. 3-7. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Викладання інформатики у ВНЗ--неперервність і наступність в навчанні Викладання інформатики в школі--неперервність і наступність в навчанні фывфывфыв: навчання інформатики -- неперервність і наступність навчання -- інформаційно-алгоритмічний підхід -- моделювання -- алгоритмізація -- об’єктно-орієнтоване проектування і програмування -- візуальне програмування -- різнорівневе навчання -- вирівнювальне навчання Аннотация: Мета статті - обгрунтувати і популяризувати підхід до навчання інформатики в загальноосвітній і вищій школах, який гнучно використовує переваги інформаційно-технологічного і математично-алгоритмічного підходів і названий як інформаційно-алгоритмічний підхід. Доп.точки доступа: Ряжська, Вікторія Анатоліївна Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |