Шифр: С-3/2006/4
   Журнал

Соціологія: теорія, методи, маркетинг [Текстььь] : Науково-теоретичний часопис/ НАН України; Інститут соціології. - К. : Інститут соціології НАН України, 1997 - . - ISSN 1563-3713. - Выходит ежеквартально
2006г. N 4
Содержание:
Головаха, Є. Наукова школа Юрія Левади про соціокультурні зміни в пострадянському суспільстві / Є. Головаха. - С.5-10 : портр
Гудков, Л. Людина вільна: Пам’яті Юрія Левади / Л. Гудков, Б. Дубін. - С.11-13
Левада, Ю. Тягар позірного вибору / Ю. Левада. - С.14-23
Шульга, М. Етапи становлення політичної еліти в Україні в роки незалежності / М. Шульга. - С.24-37
Тарасенко, В. Соціальне, суспільне та соціологічне пізнання / В. Тарасенко. - С.52-68
Амджадін, Л. Постчорнобильський соціум: ризики та шанси виживання / Л. Амджадін, Ю. Саєнко, Н. Ходорівська. - С.126-146
Стрельник, О. Поняття соціального потенціалу в інтерпретації проблеми гендерної нерівності (за матеріалами соціологічних досліджень) / О. Стрельник. - С.147-160
Королько, В. Соцієтальна культура і паблик рілейшнз / В. Королько, О. Некрасова. - С.161-173
Єфременко, Т. Економічна культура населення сучасної України (за матеріалами експертного опитування) / Т. Єфременко. - С.174-194
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)