Каплуновська, Олена
    Тьюторство - дієва форма методичного супроводу педагогів [Текст] / Олена Каплуновська // Дошкільне виховання. - 2016. - № 3. - С. 10-13 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--методичний супровід педагогів
фывфывфыв:
тьютор -- тьюторський супровід -- безперервна освіта педагога -- методичний супровід
Аннотация: В статті йдеться про один із ефективних шляхів реалізації особистісно орієнтованого методичного супроводу педагогів - тьюторство. Він передбачає домінування індивідуально-гуманістичної парадигми безперервної освіти педагога, єдності особистісного, соціального та професійного чинників, креативного переосмислення власного досвіду, творчого пошуку педагогічних засобів, які стимулювали б особистісно орієнтовану взаємодію, самоосвіту формування інтелектуального потенціалу та професійної компетентності педагогів.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободных экз. нет
Издания есть только в отделениях/филиалах