Каплуновська, Олена Тьюторство - дієва форма методичного супроводу педагогів [Текст] / Олена Каплуновська> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 3. - С. 10-13 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--методичний супровід педагогів фывфывфыв: тьютор -- тьюторський супровід -- безперервна освіта педагога -- методичний супровід Аннотация: В статті йдеться про один із ефективних шляхів реалізації особистісно орієнтованого методичного супроводу педагогів - тьюторство. Він передбачає домінування індивідуально-гуманістичної парадигми безперервної освіти педагога, єдності особистісного, соціального та професійного чинників, креативного переосмислення власного досвіду, творчого пошуку педагогічних засобів, які стимулювали б особистісно орієнтовану взаємодію, самоосвіту формування інтелектуального потенціалу та професійної компетентності педагогів. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободных экз. нет Издания есть только в отделениях/филиалах |