Головня, Владислава Олександрівна.
    Партнерська взаємодія школи та сім’ї як передумова ефективності соціально-педагогічної профілактики жорстокої поведінки підлітків [Текст] / В. О. Головня // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 1. - С. 8-14
ББК 88я5 + 74я5
Рубрики: Психологія підлітка--поведінка--профілактична робота
   Підлітки--жорстоке поводження

фывфывфыв:
підлітковий вік -- жорстока поведінка підлітків -- школа і сім’я -- профілактика жорсокої поведінки
Аннотация: У статті розглянуто проблему жорстокої поведінки підлітків, проаналізовано наукову літературу стосовно суті, особливостей, факторів виникнення зазначеного феномену. Автором визначено основні принципи, форми та методи партнерської взаємодії школи та сім’ї як передумови ефективності здійснення жостокої поведінки підлітків.


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)
Свободны: ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)