Вєтрова, Ольга Дмитрівна.
    Забезпечення готовності майбутніх соціальних педагогів до процесу взаємодії сім’ї та школи в роботі з обдарованими дітьми молодшого шкільного віку [Текст] / О. Д. Вєтрова // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 1. - С. 162-166
ББК 88я5 + 74я5
Рубрики: Підготовка майбутніх соціальних педагогів--професійна компетентність
   Обдаровані діти--молодший шкільний вік

фывфывфыв:
професійна готовність -- компоненти готовності -- соціальний педагог -- взаємодія сім’ї і школи -- обдаровані діти
Аннотация: У статті розглядаються окремі аспекти забезпечення готовності майбутніх соціальних педагогів до процесу взаємодії сім’ї та школи в роботі з обдарованими дітьми молодшого шкільного віку, які задекларовані Державним галузевим стандартом підготовки фахівця з соціальної педагогіки та його освітньо-кваліфікаційною характеристикою.


Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)
Свободны: ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)