Вєтрова, Ольга Дмитрівна. Забезпечення готовності майбутніх соціальних педагогів до процесу взаємодії сім’ї та школи в роботі з обдарованими дітьми молодшого шкільного віку [Текст] / О. Д. Вєтрова> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 1. - С. 162-166 Рубрики: Підготовка майбутніх соціальних педагогів--професійна компетентність Обдаровані діти--молодший шкільний вік фывфывфыв: професійна готовність -- компоненти готовності -- соціальний педагог -- взаємодія сім’ї і школи -- обдаровані діти Аннотация: У статті розглядаються окремі аспекти забезпечення готовності майбутніх соціальних педагогів до процесу взаємодії сім’ї та школи в роботі з обдарованими дітьми молодшого шкільного віку, які задекларовані Державним галузевим стандартом підготовки фахівця з соціальної педагогіки та його освітньо-кваліфікаційною характеристикою. Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2) Свободны: ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2) |