С 85 Стрижак, Олександр Євгенійович. Онтологічний підручник - парадигма формування інтерактивної системи знань у навчальному процесі [Текст] / О. Є. Стрижак> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 7. - С. 7-16. - Бібліогр.: 20 назв. Рубрики: Навчання учнів--підручники друковані--онтологічна система підручника фывфывфыв: контекст -- множинність -- онтологія -- тераурус -- мережецентризм -- друковані підручники Аннотация: Описуються підходи й інструменти перетворення текстових підручників в інтерактивну систему знань. Основу такої системи становлять комп’ютерні онтології, які визначають зміст підручника як певну аксіоматичну предметну теорію. Визначаються такі інструменти як <термінополе підручника>, <таксономія>, <редуктор> множинних відношень між поняттями теорії, яка викладається у підручнику. Наводяться узагальнена схема формування онтологічної системи підручника. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1) Свободны: інф. (1) |