> Шифр: ОДнв/2018/2 Журнал 2018г. N 2 Кобильченко, В. Концептуальні засади педагогічної підтримки молодших школярів із порушенням зору / В. Кобильченко. - С.7–16. - Бібліогр.: 6 назв. Довгопола, К. Інтегративний підхід на уроках рельєфного малювання / К. Довгопола. - С.17–24. - Бібліогр.: 6 назв. Кравець, Н. Інноваційні технології навчання та формування читацької діяльності у підлітків з інтелектуальними порушеннями / Н. Кравець. - С.25–35. - Бібліогр.: 9 назв. Соколова, Г. Теоретичні аспекти психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в психолого-педагогічних дослідженнях / Г. Соколова. - С.36–44. - Бібліогр.: 6 назв. Недозим, І. Науково доказові методики формування соціального інтелекту у дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектра / І. Недозим. - С.45–54. - Бібліогр.: 9 назв. Березка, С. Теоретичний аналіз специфіки агресивної поведінки дітей дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку / С. Березка. - С.55–64. - Бібліогр.: 12 назв. Каплієнко, А. Інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами в позашкільних закладах / А. Каплієнко. - С.65–75. - Бібліогр.: 5 назв. Федоренко, О. Інклюзивне навчання: оцінювання учнів з особливими освітніми потребами / О. Федоренко. - С.76–86. - Бібліогр.: 16 назв. Журовська, Б. Сімейні перспективи у розумінні сутності анорексії / Б. Журовська. - С.87–95. - Бібліогр.: 8 назв. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |