Шифр: УПШ/2018/11
   Журнал

Учитель початкової школи [Текст] : Науково-методичний журнал/ міністерство освіти і науки України Національна академія педагогічних наук України : Видавництво "Світич", 2014 - . - Выходит ежемесячно
2018г. N 11
Содержание:
Барабаш, Ольга. Вчимося міркувати самостійно та розважливо : умови розвитку критичного мислення / О. Барабаш, Н. Глинянюк. - С.3-6.
Баранова, Ірина. Оцінка vs самооцінювання: інструменти контролю чи розвитку? / І. Баранова. - С.7-11.
Петрик, Ольга. Мови навчаємо, граємо і мислення розвиваємо : добірка вправ та ігор до уроків мови / О. Петрик. - С.12-15.
Перхач, Людмила. Вчимося розуміти себе, світ, інших людей і успішно взаємодіяти : формування соціально-комунікативної компетентності засобами технологій розвитку критичного мислення / Л. Перхач. - С.16-19.
Шевчук, Кристина. Проблемне навчання як засіб формування стійких навичок здорового способу життя : розвиток критичного мислення на уроках основ здоров’я / К. Шевчук. - С.20-24.
Лакоцька, Мирослава. Освоїмо за кроком крок цей незвичайний кейс-урок! : кейс-технологія: зміст та види методів, особливості їх використання / М. Лакоцька. - С.25-31.
Богданова, Ольга. Візуалізуємо інформацію: наочно, структурно, чітко : формування критичного мислення на уроках інформатики / О. Богданова. - С.32-35.
Матоніна, Раїса. Як і навіщо ставити запитання : тренінг з розвитку критичного мислення для педагогів / Р. Матоніна. - С.36-40.
Бірюкова, Тетяна. Критично осмислим умову задачі. Дослідження любим, бо ми не ледачі : пропедевтична робота над задачами у початковій школі / Т. Бірюкова, А. Гримальська. - С.52-54.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)