Мартинчук, Олена
    Інклюзивна освіта: ідея, практика і суспільна цінність [Текст] / Олена Мартинчук // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 2-5 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
фывфывфыв:
якість освіти -- інклюзивна освіта -- рівні права на освіту -- нормативне підґрунтя інклюзивної освіти -- підготовка кадрів
Аннотация: "Інклюзивна освіта як соціальний та освітній феномен стає невід'ємним складником освітнього простору України. Особливість системи інклюзивної освіти полягає в тому, що вона... зародилася в останні десятиліття ХХ століття, коли демократичні зміни у суспільстві зумовили необхідність забезпечення основних прав і свобод, зокрема права на освіту, для всіх дітей, в тому числі з особливими освітніми потребами". "Упровадження інклюзії у практику роботи дитсадків - один з ключових напрямів реформування нашої освітньої системи. Водночас і один з найскладніших. Чи готові до інклюзії дошкільні заклади й українське суспільство загалом? Які перешкоди нам належить подолати? Які здобутки ми вже маємо?" Цим питанням присвячений випуск журналу і ця стаття.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)