Омельченко, І. Методологічні орієнтири екзистенціально-суб’єктного підходу до дослідження комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку / І. Омельченко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 40–52. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 2312-2781
фывфывфыв: спілкування -- комунікація -- діалогічне спостереження -- невербальна взаємодія -- суб’єктність -- культурний контекстуалізм -- дошкільники -- діти із ЗПР Аннотация: З’ясовано методологічні орієнтири до дослідження комунікативної діяльності в дошкільників із ЗПР.Теоретично обгрунтовано ключові позиції екзистенціально-суб’єктного наукового підходу до дослідження комунікативної діяльності у вимірі Я-Інший, визначено принципи дослідження усвідомленої комунікативної діяльності у дошкільників. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |