Воронська, Н.
    Особливості спілкування дітей з особливими потребами в закладах середньої освіти [Текст] : [здійснено теоретичний аналіз напрямів взаємодії в загальноосвітніх школах, зокрема між учнями, учнями та вчителем, учнями та батьками. Охарактеризовано основні види спілкування, враховуючи віковий розвиток дітей. Описано специфіку спілкування дітей з особливим потребами за нозологіями: діти з порушеннями мовлення, зору, слуху,опорно-рухового апарату, інтелектуального та психічного розвитку та ін.] / Н. Воронська // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 42–51. - Бібліогр.: 17 назв. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--особливості спілкування в ЗНЗ
фывфывфыв:
спілкування -- нозології -- взаємодія


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)