П 84 Прохоренко, Л. Психокорекція мотивації дітей із когнітивними порушеннями [Текст] / Л. Прохоренко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 75–85. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
фывфывфыв: навчальна мотивація -- когнітивні порушення -- мотиваційна оцінка -- проблемні ситуації -- ситуація успіху -- мотивація досягнення -- когнітивний розвиток -- навчальна діяльність -- мотиваційні установки -- молодший шкільний вік Аннотация: Досліджено питання навчальної мотивації дітей як засобу досягнення результативності навчально-виховного процесу. Доведено, що розгортання навчально-виховного процесу має досягатися шляхом формування внутрішньої мотивації навчання з молодшого шкільного віку. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |