Т 98 Тюріна, І. Арт-терапія та арт-техніки в роботі шкільного психолога : (з досвіду роботи) / Ірина Тюріна> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 5/6(611-612). - С. 37–39. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: арт-терапія -- ірт-техніки -- шкільний психолог -- Нова українська школа -- здоров’язбережувальні технології -- психологічне здоров’я -- психологічний супровід -- психосоціальна стійкість -- молодші школярі Аннотация: У статті представлено апробовані арт-техніки та заняття з елементами арт-терапії для молодших школярів. Ключова мета таких заходів – розвиток психоціальної стійкості молодших школярів до стресів, профілактика неадаптивної поведінки, соціальної дезадаптації та допомога у подоланні труднощів налагодження взаємостосунків. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |