> Шифр: ОДнв/2022/4 Журнал 2022г. N 4 Прохоренко, Леся. Розвиток спеціальної освіти в Україні: 1991-2021 рр. / Л. Прохоренко, В. Засенко. - С.7-19. Кульбіда, Світлана. Жестовий двомовний підхід у практиці спеціальних закладів України / С. Кульбіда. - С.20-26. Литовченко, Світлана. Фактори навколишнього середовища в рамках соціальної моделі розуміння особливих потреб / С. Литовченко, В. Литовченко. - С.27-39. Лещій, Наталія. Впровадження інноваційних фізкультурно-оздоровчих технологій в освітній процес навчально-реабілітаційного центру для дітей зі складними порушеннями розвитку / Н. Лещій, З. Маматова. - С.40-47. Чеботарьова, Олена. Оптимізація психічного стану дітей з особливими освітніми потребами в умовах спеціальної школи / О. Чеботарьова, Н. Нікуленкова. - С.48-57. Трохименко, Людмила. Освітні труднощі в учнів початкових класів з алалією / Л. Трохименко. - С.58-68. Довгопола, Катерина. Освітні напрями у навчанні та вихованні незрячих дітей раннього та дошкільного віку / К. Довгопола, В. Курінна. - С.69-78. Дука, Володимир. До проблеми формування освітнього середовища для дітей зі складними порушеннями розвитку в умовах НУШ / В. Дука. - С.79-91. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |