Реформування класно-урочної системи - шлях до утвердження в українській школі педагогіки толерантності: Добірка статей [Текстььь] // Педагогіка толерантності : Філософія освіти. Педагогічні методики, технологии. Дайджест: Журнал для вчителів, викладачів, вихователів, організаторів освіти, батьків та юнацтва. - 2008. - N1/2. - С. 7-88
Рубрики: Вчителі
   вчитель-учень

   гуманізація освіти

   класно-урочна система

   навчання--домашне завдання

   педагоги-новатори

   Навчання--методи--форми--засоби

   навчання студентів

   оцінювання,тестування у педагогіці

фывфывфыв:
метод талгенизма -- ЛЕКЦІЇ -- САМООСВІТА -- шкільне перевантеження
Аннотация: Основні функції вчителя; В чем коренные недостатки современной классно-урочной системы и какие изменения необходимо в неевнести?


Доп.точки доступа:
Лысенкова, Софья Николаевна (педагог-новатор) \о ней\; Шаталов, Виктор Федорович (учитель) \о нем\; Ривин, Александр Григорьевич (укр.педагог) \о нем\; Дьяченко, Виталий Кузьмич (педагог) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)