Шифр: С-3/2008/3
   Журнал

Соціологія: теорія, методи, маркетинг [Текстььь] : Науково-теоретичний часопис/ НАН України; Інститут соціології. - К. : Інститут соціології НАН України, 1997 - . - ISSN 1563-3713. - Выходит ежеквартально
2008г. N 3
Содержание:
Хуткий, Д. Макросоціологічний підхід до виокремлення основних підсистем сучасної світової системи суспільства / Д. Хуткий, В. Хмелько. - С.42-54
Стегній, О. Предметне поле соціології довкілля / О. Стегній. - С.55-72
Патракова, А. Структурні складові відчуття місця в соціальній ієрархії / А. Патракова. - С.119-135
Кєчіна, Є. Соціолого-статистичний моніторинг у контексті взаємодії соціології і статистики : поняття і структура / Є. Кєчіна. - С.136-150
Казаков, В. Концепція нового соціального конфлікту Алена Турена / В. Казаков. - С.151-168
Бузовський, І. Соціальна напруженість і тривожність у контексті діагностики суспільних конфліктів / І. Бузовський. - С.169-176
Мєлков, Ю. Пострадянське суспільство : Нове Середньовіччя / Ю. Мєлков. - С.183-193
Городяненко, В. Радянська соціологія у новітній історіографії (до 50-річчя Радянської соцїологічної асоціації ) / В. Городяненко. - С.211-216
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)