Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 6 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 196 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 12.10 грн. Содержание: Заліський, А. А. Освіта Чернігівщини: модернізація в умовах переходу до інформаційного суспільства / А. А. Заліський. - С .5-8 Химинець, В. В. Соціально-педагогічні аспекти управлінського процесу загальноосвітніми навчальними закладами / В. В. Химинець. - С .9-13 Калініна, Л. М. Якість інформаційного забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом із використанням технічних засобів (29.05.05 р.) / Л. М. Калініна. - С .14-18 Швидун, В. М. Методологічні основи підвищення професійної компетенції керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів / В. М. Швидун. - С .19-23 Тимошко, Г. М. Педагогічний менеджмент як система управління якістю роботи загальноосвітньої школи / Г. М. Тимошко. - С .24-26 Малафіїк, І. В. Системний характер формування понять у школярів / І. В. Малафіїк. - С .27-30 Василенко, Н. В. Педагогічні основи змісту і структури інноваційної діяльності директора школи / Н. В. Василенко. - С .31-35 Рогова, Т. В. Персоналізований підхід в управлінні педагогічним колективом загальноосвітньої школи / Т. В. Рогова. - С .36-38 Купенко, О. В. Педагогічне обгрунтування зв’язку творчої та пректної діяльностей / О. В. Купенко. - С .39-42 Землянська, О. В. Проекція міської структури та змісту науково-методичної діяльності на план шкільного методичного об’єднання / О. В. Землянська. - С .43-45 Ріхтер, О. Є. Роль дидактичних засобів управління у формуванні професійних умінь студентів при вивченні дисциплін метрологічного профілю / О. Є. Ріхтер. - С .46-48 Логвін, В. Л. Проблема інформаційного забезпечення постановки цілей діяльності педагогічного колективу / В. Л. Логвін. - С .49-52 Слєсаренко, О. В. Освіта та інформаційне суспільство / О. В. Слєсаренко. - С .53-57 Петренко, А. А. Шляхи вдосконалення роботи з кадровим резервом освіти / А. А. Петренко. - С .58-64 Новченкова, К. Д. Стратегії управління системою загальної середньої освіти в місті / К. Д. Новченкова. - С .61-64 Онаць, О. Організаційно-управлінські засади самоосвіти молодого вчителя / О. Онаць. - С .65-69 Вознюк, Л. В. Модель гуманістично зорієнтованої системи внутрішкільного управління в загальноосвітніх навчальних закладах / Л. В. Вознюк. - С .70-76 Гурець, В. Т. Технологія прогнозування якості освіти / В. Т. Гурець. - С .77-79 Давидова, Т. М. Збереження й зміцнення здоров’я учнів - стратегічний напрям роботи сучасної школи / Т. М. Давидова. - С .80-82 Тверезовський, В. А. Загальні принципи побудови дистанційної освіти / В. А. Тверезовський. - С .83-85 Дупляк, Т. В. Підготовка керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти / Т. В. Дупляк. - С .86-88 Климчук, І. О. Деякі аспекти якості економічної освіти в ЗНЗ / І. О. Климчук. - С .89-92 Блакитна, Т. І. Автоматизоване робоче місце керівника навчального закладу / Т. І. Блакитна. - С .93-97 Тельнова, С. А. Управлінський супровід процесу профільного навчання старшої школи / С. А. Тельнова. - С .87-99 Тверезовська, Н. Т. Погляд на інформатизацію освіти черед призму площин / Н. Т. Тверезовська. - С .100-103 Михайленко, Т. В. Управління розвитком персоналу в освітній організації: ретроспектива ровитку та сучасні підходи / Т. В. Михайленко. - С .104-106 Артюх, М. С. Розробка локальних освітніх програм як шлях розвитку періональної системи освіти / М. С. Артюх. - С .107-110 Кивлюк, О. П. Інформаційно-комунікаційні технології в навчальній діяльності закладів освіти І ступеня / О. П. Кивлюк. - С .111-112 Рябуха, М. І. Проблеми формування соціальної компетенції учнів багатопрофільного ліцею інтернатного типу / М. І. Рябуха. - С .117-120 Вдовиченко, Р. П. Зміст і структура управлінської компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів / Р. П. Вдовиченко. - С .121-123 Письменна, М. Ф. Інформаційний супровід навчального процесу / М. Ф. Письменна. - С .124-126 Філіппова, Л. Л. Інформативна компетентність викладача вищого нвчального закладу / Л. Л. Філіппова. - С .127-129 Губаш, О. П. Управління підвищенням професійного рівня учителів іноземної мови з використанням інформаційно-комунікаційних технологій / О. П. Губаш, В. В. Лапінський. - С .130-133 Звоник, В. Управління навчальним закладом в умовах реалізації освітніх інновацій / В. Звоник. - С .134-137 Деркач, Г. І. Управління сучасною школою на засадах педагогічних інновацій / Г. І. Деркач. - С .138-140 Бережний, С. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській та навчальній діяльності Першої української гімназії імені Миколи Аркаса м. Миколаєва / С. В. Бережний, Л. С. Аристова. - С .141-143 Удовиченко, О. О. Діяльність методичної служби з підготовки керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти / О. О. Удовиченко. - С .144-146 Федоренко, В. О. Інформаційно-комунікативні технології як засіб розвитку гімназії / В. О. Федоренко. - С .147-150 Грушова, А. А. Організаційні умови інформаційного забезпечення управління навчальним закладом / А. А. Грушова. - С .151-153 Петровський, С. С. Ретроспективний аналіз використання методу проектів у контексті вивчення інформатики учнями 10-11 класів / С. С. Петровський. - С .154-156 Коваленко, Є. І. Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх учителів / Є. І. Коваленко. - С .157-159 Авраменко, К. Б. Моніторинг внутрішкільного управління як механізм трансформації освітянської галузі / К. Б. Авраменко. - С .160-162 Островерхова, Н. Оцінка компетентності суб’єктів навчальногопроцесу - стратегія управління якістю уроку / Н. Островерхова. - С .163-167 Пасечнікова, Л. П. Моніторинг динаміки особистісного розвитку учнів / Л. П. Пасечнікова. - С .168-170 Петренко, Л. М. Технологія підготовки педагогічного колективу до експертного оцінювання результатів навчальної діяльності учнів / Л. М. Петренко. - С .171-174 Шалар, Л. В. Індивідуалізація навчально-виховного процесу як засіб самоактуалізації особистості / Л. В. Шалар. - С .175-177 Лебідь, І. Управління становленням початкової освіти в Україні (1917 - 1920 рр.) / І. Лебідь. - С .178-183 Хоменко, В. В. Підготовка керівників освітніх установ другого ступеня у Франції / В. В. Хоменко. - С .184-187 Лисенко, І. В. Розвиток вищої початкової освіти на Чернігівщині в контексті проведення освітніх реформ у кінці ХІХ - на початку ХХ століття / І. В. Лисенко. - С .188-191
РУБ 15 Рубрики: Управління школою Викладання інформатики Директор школи Педагогічний колектив Управління освітою Вища освіта в Україні--якість освіти Здоров’я учнів Дистанційна освіта Економічна освіта Профільне навчання Управління персоналом Викладачі вищих навчальних закладів Початкова освіта в Україні--історія, 1917-1920 рр. освіта в зарубіжних країнах Чернігівщина--початкова освіта--історія Франція--освіта фывфывфыв: підвищення якості освіти Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |