Ч-74 Чмут, Тамара Купріянівна. Етика ділового спілкування [Текст] : Навчальний посібник / Т. К. Чмут, Г. Л. Чайка. - 5-е вид., стереотип. - К. : Вікар, 2006. - 223 с. - (Вища освіта ХХІ століття). - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-7131-80-7 : 24.10 грн., 17.00 грн. Содержание: Спілкування як науково-практична проблема . - С .26-37 Моральні передумови ділового спілкування . - С .38-49 фывфыв: моральні норми, моральна культура Професійна культура спілкування та діловий етикет . - С .50-66 Психологічна природа спілкування . - С .67-76 Взаємодія та взаєморозуміння в контексті культури ділового спілкування . - С .77-90 Добір способів ділового спілкування . - С .91-106 фывфыв: повідомлення, маніпулювання Вербальні засоби спілкування та мовленнєвий етикет . - С .107-112 Культура слухання Культура говоріння Мова як засіб спілкування . - С .118-131 Невербальні засоби спілкування та культура поведінки . - С .132-144 Індивідуальна бесіда як форма ділового спілкування . - С .145-161 Колективне обговорення ділових проблем . - С .162-178 Етичні та психологічні вимоги до публічних виступів . - С .179-193 Конфлікти, шляхи їх попередження та розв’язання . - С .194-210 Шляхи розвитку культури спілкування студентів вищих навчальних закладів . - С .211-223
РУБ 1МИ.72 Рубрики: Морально-етичне виховання Ділове спілкування--етика Культура поведінки Конфліктні ситуації публічний виступ--мистецтво Етика ділового спілкування Етикет мовлення Ораторське мистецтво Культура спілкування студентів Діловий етикет Культура мови Конфліктні ситуації фывфывфыв: стилі спілкування -- мовленнєвий етикет -- проксеміка -- контакт очей -- переговори -- нарада -- збори -- дискусія -- публічні виступи Доп.точки доступа: Чайка, Галина Леонідівна Экземпляры всего: 32 фб (1), Ч.З.№2 (9), ав (1), аб (21) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (9), ав (1), аб (21) |