Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15/Н 34
Заглавие : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал. № 3
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Колич.характеристики :184 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примечания : Літ. в кінці кожної статті
Цена : 27.20 грн.
ГРНТИ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Содержание : Якість педагогічних знань в процесі позааудиторної самостійної роботи студентів у контексті болонського процесу/ О. М. Акімова. Использование программ администрирования в процессе обучения/ О. Н. Гончарова. Умови підвищення ефективності екологічної діяльності як основи формування соціально-екологічної відповідальності у старшокласників/ К. В. Кравченко. Модернізація освіти в Україні на основі інформаційно-комунікаційних технологій/ В. С. Лунькова. Морфологічні характеристики навчального завдання як дидактичної підсистеми/ О. В. Євсєєва. Сучасні технології навчання хімії в історичному аспекті - важлива складова змісту фахової методики/ Н. І. Лукашова. Формування у студентів організаторських здібностей/ Н. М. Стрельнікова. Інформатизація освіти в системі підготовки майбутніх учителів початкових класів/ О. Й. Фізеші. Особливості організації культурно-дозвіллєвої роботи в Ніжинському державному університеті імені Миколи Гоголя/ І. М. Кириченко. Роль психологічного тренінгу оптимізації екзистенційних переживань у процесі особистісного зростання студентів/ Т. І. Сватенкова. Соціокультурний підхід до вивчення історії педагогіки/ Г. Розлуцька. Міжпредметні зв’язки: їх роль та використання в умовах сучасного освітнього процесу/ О. О. Бодрих. Упровадження інноваційних технологій у навчальному процесі відомчих ВУЗів/ В. В. Дрижак, С. М. Єрмак. Інтерактивні технології навчання як засіб розвитку творчого потенціалу, професійного становлення майбутнього педагога/ К. Б. Савельєва, Р. Б. Сердюкова. Клуби для учнівської молоді як центри формування загальнолюдських цінностей сучасної особистості/ Н. С. Останіна. Формування естетичного смаку студентів засобами іноземної мови/ М. П. Долматова, О. М. Нечваль. Інноваційні підходи щодо вдосконалення виховного процесу в Харківському гуманітарно-педагогічному інституті/ С. М. Погорєлова, В. А. Тетьоркіна, Л. І. Прокопенко. Інтеграція знань. Мовні інтегровані курси/ І. А. Колодій. Дослідницька робота учнів/ І. П. Нікітіна. Інноваційні методики в удосконаленні викладання історії України в технічному ВНЗі/ Л. В. Дояр. Педагогічна модель навчальної взаємодії викладача та студента у класі фртепіано/ В. В. Ревенчук. Формування художнього кругозору студентів у процесі фортепіанної підготовки/ О. М. Щербініна. Функції синестезії у формуванні суб’єктивного художнього образу в музиканта-виконавця/ Н. Л. Біла, О. Ю. Хоменко. Вплив етнічних особливостей українців на формування економічної культури/ С. Д. Булавенко. Особистісно зорієнтоване заняття у хореографії/ В. М. Кирилюк. Лекція для студентів історичних факультетів в умовах кредитно-модульної системи навчання/ Р. А. Дудка. Формування соціально-емоційного досвіду дитини дошкільного віку в умовах ДНЗ/ С. Д. Підлипська. Использование метода проектов во время обучения в вузе/ Н. В. Грохольська. Психолого-педагогічні передумови унаочнення навчання планіметрії засобами комп’ютерної графіки/ С. М. Симан. З досвіду використання методів активного навчання на лекційних заняттях з історії/ Л. М. Мицик. Сучасний стан та тенденції розвитку позашкільної освіти в місті Ніжині/ О. М. Зубко. Воєнні ігри як форма контролю творчого застосування знань, умінь та навичок у навчальному процесі ВВНЗ/ А. А. Каленський, О. С. Корняков. Нові технології навчання як засіб інтеграції вищої освіти у Болонський процес/ К. В. Дубич, Н. Б. Дубова, А. В.Панасюк, Т. П.Спіріна; Шляхи підвищення ефективності навчального процесу у вищому військовому навчальному закладі/ П. В. Бірюков, В. В. Вишнівський, О. С. Мукогоренко. Рівень фізичного стану курсантів як критерій раціональної побудови навчально-виховного процесу у курсантів вищих військових навчальних закладів на етапі первинної військової професійної підготовки/ В. Ф. Панченко, В. Б. Добровольський. Система навчання на базі ПЕОМ з використанням інтегрованих інструментальних систем автоматизованого проектування/ І. В. Пампуха, А. А. Репецький, О. В. Родін, П. А. Савков; Екологічна освіта та виховання сучасної молоді/ О. О. Федосій. Аналіз сучасного стану виховання загальносоціальних цінностей майбутніх учителів/ В. О. Долженко. Організація виховного процесу у вищих навчальних закладах України/ М. В. Долженко. Виховний потенціал курсу "Країнознавство"/ В. О. Коваленко, Н. М. Жилко. Використання сучасних інформаційних технологій у процесі підготовки вчителя початкових класів/ С. Мартиненко. Діагностика діяльнісно-поведінкового компонента соціальної відповідальності майбутнього вчителя/ О. М. Кочерга. Інноваційні підходи до викладання педагогічних дисциплін/ Ю. Г. Новгородська. Значення, що панує над змістом/ Л. П. Бойко. Формування ціннісно-орієнтаційної сфери старшокласників/ С. О. Борисюк. Модульно-рейтинговий контроль як засіб підвищення якості підготовки майбутнього спеціаліста/ П. О. Падун. Самооцінка молодших підлітків як фактор розвитку потреби особистості у самовдосконаленні/ Н. В. Білоусова. Подготовка будущего учителя начальных классов к формированию аудиативных навыков у младших школьников/ Н. Н. Юрченко.
Экземпляры : всего : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Свободны : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Доп.точки доступа:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя