Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : 74.2/Т 89 Автор(ы) : Турчин, Тамара Заглавие : Пріоритетність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва молодшими школярами в навчальному процесі Место публикации : Рідна школа: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2011. - № 6. - С. 69-73. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2011/6). - ISSN 0131-6788 Примечания : Бібліогр.: 2 назв. ББК : 74.2 Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Творча діяльність учнів Музичне виховання інтуїція (творчість) молодші школярі Аннотация: У статті визначається сутність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва молодшими школярами в процесі їх навчання, що досягається у сфері сприймання, оцінювання музики та творчій діяльності. Автор доходить висновку, що підтримування інтуїтивно-образного начала на уроках музики в початковій школі дасть можливість учням повніше усвідомити естетичну красу художніх образів і їх творення. |