Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.2/Т 89
Автор(ы) : Турчин, Тамара
Заглавие : Пріоритетність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва молодшими школярами в навчальному процесі
Место публикации : Рідна школа: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2011. - № 6. - С. 69-73. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2011/6). - ISSN 0131-6788
Примечания : Бібліогр.: 2 назв.
ББК : 74.2
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Творча діяльність учнів
Музичне виховання
інтуїція (творчість)
молодші школярі
Аннотация: У статті визначається сутність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва молодшими школярами в процесі їх навчання, що досягається у сфері сприймання, оцінювання музики та творчій діяльності. Автор доходить висновку, що підтримування інтуїтивно-образного начала на уроках музики в початковій школі дасть можливість учням повніше усвідомити естетичну красу художніх образів і їх творення.