Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кузь В. Г.
Заглавие : Нова освітня парадигма - нові освітні технології
Место публикации : Педагогіка і психологія. Вісник АПН України: наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - К.: Педагогічна преса, 2011. - № 2. - С. 28-35 (Шифр ПП1/2011/2)
Примечания : Бібліогр.: 12 назв.
ББК : 74
Предметные рубрики: Освіта-- інновації
нові педагогічні технології
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Аннотация: Сучасна освітня концепція спирається на такі новітні ідеї: 1) учитель - це не джерело знання, а посередник між учнем і знанням, тому теж потребує постійного навчання; 2) взаємний інформаційний обмін між учителями і учнями має відбуватися в процесі спільної освітньої, дослідницької та практичної діяльності на основі новітніх інформаційних комунікаційних технологій; 3) розроблення принципово нових технологій, що грунтуються на єдності освіти, науки та інноваційної діяльності.