Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Калмикова Л., Харченко Н.
Заглавие : Психолінгвістичні й лінгвометодичні підходи до змісту формування у першокласників мовленнєвих умінь і навичок міркувати
Место публикации : Початкова школа: Науково- методичний журнал. - К.: Преса України, 2003. - N5. - С. 5-7. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2003/5). - ISSN 0131-5358
ГРНТИ : 15.31.31
ББК : 88.834
Предметные рубрики: дитяча психологія
психологія молодшого школяра
психологія навчання
мовлення
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): міркування--умовиводи--мовленнєво-мислительна діяльність
Аннотация: Мета статті - показати зв'язок між мислительніми процесами й мовними засобами оформлення, своєрідність функціонування речень та граматичних категорій, які проявляються в міркуванні - мовленнєвій одиниці надфразового рівня; запропонувати дидактичний мовний матеріал і методику роботи з ним у процесі навчання дітей міркування

Доп.точки доступа:
Харченко, Н.