Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 88.840/Ц 85
Автор(ы) : Цукерман Г. А., Обухова О. Л.
Заглавие : Понимание информационных текстов: что меняется за пять лет обучения?
Место публикации : Вопр. психологии: науч. журн. - Москва: Вопросы психологии, 2012. - № 2. - С. 3-17. - ISSN 0042-8841 (Шифр ВП 2/2012/2). - ISSN 0042-8841
Примечания : Библиогр.: 18 назв.
ББК : 88.840
Предметные рубрики: Текст-- сприйняття-- педагогічна психологія
Кафедра психології
Аннотация: Міжнародні дослідження PIRLS та PISA показали, що 9-10-річні російські школярі розуміють навчальні тексти дуже добре, 15-16-річні - не готові використосувати їх для вирішення освітніх завдань. Для оцінки того, як учні розуміють інформаційні тексти, було створено діагностичну методику, котра дозволяє відрізнити три форми розуміння - відтворюючу, рефлексивну і творчу. Діагностика учнів 4, 6, 9 класів показала, що два роки навчання в російській основній школі (5-6 класи) нічого не змінюють у здатності школярів розуміти інформаційні тексти. 9 клас значно відрізняється і від 6, проте "накопичення" читацької грамотності за п'ять років навчання дуже незначе. Ці результати гостро ставлять проблему якості підручників і способів їх використання в навчальному процесі.

Доп.точки доступа:
Обухова, О. Л.