Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : 74.04(4Укр)/С 13 Автор(ы) : Савусин М. П., Дімов С. Ф., Пеняєв С. М. Заглавие : Проектний метод. Методика поліпшення навчально-виховного проекту узгодження ролей його виконавців Место публикации : Шлях освіти: наук-.метод. журн. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 2. - С. 34-36 (Шифр ШО1/2012/2) Примечания : Бібліогр.: 16 назв. ББК : 74.04(4Укр) Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності навчання-- метод проектів Аннотация: Розглядаються оптимальні умови реалізації методу проектів, доктрина психології сутності, що розвивається групою каліфорнійських соціопсихологів, а також критерій оптимальності функціонування систем, з'ясовуються особливості і значення виконання кожним суб'єктом діяльності певної життєвої ролі. Подано класифікацію груп-учасників навчально-виховного процесу. Доп.точки доступа: Дімов, С. Ф.; Пеняєв, С. М. |