Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.04(4Укр)/С 13
Автор(ы) : Савусин М. П., Дімов С. Ф., Пеняєв С. М.
Заглавие : Проектний метод. Методика поліпшення навчально-виховного проекту узгодження ролей його виконавців
Место публикации : Шлях освіти: наук-.метод. журн. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 2. - С. 34-36 (Шифр ШО1/2012/2)
Примечания : Бібліогр.: 16 назв.
ББК : 74.04(4Укр)
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
навчання-- метод проектів
Аннотация: Розглядаються оптимальні умови реалізації методу проектів, доктрина психології сутності, що розвивається групою каліфорнійських соціопсихологів, а також критерій оптимальності функціонування систем, з'ясовуються особливості і значення виконання кожним суб'єктом діяльності певної життєвої ролі. Подано класифікацію груп-учасників навчально-виховного процесу.

Доп.точки доступа:
Дімов, С. Ф.; Пеняєв, С. М.