Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Дмитрієв, Валерій
Заглавие : Маркетингова стратегія ВНЗ
Место публикации : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2013. - № 1. - С. 57-62: рис. (Шифр ВОУ1/2013/1)
Примечания : Бібліогр.: 13 назв.
ББК : 74.58(4Укр)
Предметные рубрики: вища освіта-- управління
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ринок освітніх послуг--вищий навчальний заклад--управління--маркетинг--маркетингова стратегія--аналіз ринкових можливостей--стратегічний план--комерційна діяльність--система менеджменту--критерії успішності маркетингової стратегії
Аннотация: У статті пропонується комплекс маркетингових заходів, які допоможуть підвищити стійкість і конкурентоспроможність ВНЗ на ринку освітніх послуг і продуктів; визначено головну мету, зміст і спрямованість маркетингової стратегії ВНЗ.