Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Коцан, Ігор
Заглавие : Професійна підготовка сучасного вчителя: проблеми і орієнтири
Место публикации : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2013. - № 2. - С. 13-19 (Шифр ВОУ1/2013/2)
Примечания : Бібліогр.: 4 назви.
ББК : 74.204.2 + 74.04(4Укр)
Предметные рубрики: Підготовка вчителів-- проблеми
Педагогічна освіта-- європейський педагогічний проект
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна підготовка--підготовка вчителів--сучасний вчитель--мотивованість--права дитини--психолого-педагогічна компетентність--інформаційна компетентність--ціннісна платформа педагогічної освіти
Аннотация: Кожна країна зацікавлена в тому, щоб підготувати когорту таких учителів, які б не лише зебезпечували кількісну реалізацію завдань обов'язкового навчання, а й підносили на значно вищий рівень освіченість і культуру її громадян. Здійснити професійну підготовку такого фахівця надзвичайно складно. На заваді стають об'єктивні і суб'єктивні чинники, породжені суспільними перетвореннями, технічними здобутками, стереотипами і формалізмом наявної системи професійної підготовки, мотивованістю і ціннісними орієнтаціями майбутніх педагогів. Існує необхідність детально розглянути ті проблеми, з якими стикається кожен вищий навчальний заклад, що здійснює підготовку педагогічних працівників, та поміркувати над пошуком орієнтирів оновлення такої підготовки. Здійснювати такі пошуки краще в товаристві однодумців, яким стала Асоціація ректорів педагогічних університетів Європи. Мета і завдання, яких прагне досягти ця поважна організація, переконують у важливості перспектив розвитку педагогічної освіти, що підтверджує розроблена Асоціацією Педагогічна Конституція Європи.

Доп.точки доступа:
Асоціація ректорів педагогічних університетів Європи \про неї\