Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : 88.621.4/З-17 Автор(ы) : Заика Е.В. Заглавие : Подсчет количества букв в словах как способ развития внимания и саморегуляции умственных процессов Место публикации : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - Київ, 2013. - N 10. - С. 58-63 (Шифр ПП/2013/10) Примечания : Библиогр. в конце ст. ГРНТИ : 15.81.21 ББК : 88.621.4 Предметные рубрики: Тренінги-- психологічні тренінги фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): увага--внутрішній план дій--ігровий тренінг пізнавальних процесів Аннотация: В руслі ігрового тренінгу пізнавальних процесів школярів, що розробляється автором, представлений комплекс інтелектуальних вправ, заснованих на паралельному проголошенні тексту й обчислень кількості ілтер у кожному слові. Комплекс спрямований на формування концентрації і розподіл уваги, вдосконалення внутрішнього плану дій, а також саморегуляції розумових процесів. Для школярів 12-18 років. |