Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 28.0р10/М 35
Автор(ы) : Матяш, Надія
Заглавие : Теоретичні засади систематизації інформації учнями у процесі навчання біології
Место публикации : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2014. - № 1/2. - С. 35-39. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2014/1/2). - ISSN 0131-6788
Примечания : Бібліогр.: 12 назв.
ББК : 28.0р10 + 74.202.245
Предметные рубрики: Навчальна інформація-- засвоєння-- уроки біології
викладання біології в школі
Аннотация: У статті розкрито окремі теоретичні засади систематизації інформації учнем у процесі навчання біології. Доведено, що ефективність процесу засвоєння навчальної інформації та її систематизації школярами зростає, якщо врахувати положення нейробіологічної концепції І. Кучерова, результати нейролінгвістичних досліджень О. Лурія та його послідовників, положення семантичної теорії інформації Ю. Шрейдера, інформаційної теорії Г. Драйдена, Д. Вос, К. Ровз, П. симонова, а також інформаційної основи діяльності В. Шадрикова.