Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : Автор(ы) : Орлова, Ольга Заглавие : Художнє сприйняття як основа медіакомпетентності студентів-філологів Место публикации : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - Київ: Педагогічна преса, 2014. - № 3. - С. 82-88: табл. (Шифр ВОУ1/2014/3) Примечания : Бібліогр.: 12 назв. Предметные рубрики: Підготовка майбутніх вчителів-філологів-- медіаосвіта фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): процес сприйняття--художнє сприйняття--медіаосвіта--медіасприйняття--медіаграмотність--медіакомпетентність--студенти-філологи--інформаційне поле--перцептивний образ--критичне мислення--інтерактивне навчання--вища школа--педагогічна освіта Аннотация: У статті аналізується процес формування у майбутніх педагогів-словесників медійного й художнього сприйняття: роль у літературній комунікації, формат, структура, елементи, механізми перебігу. З опертям на зіставлення художньої та медійної рецепції розглядаються можливості формування медіасприйняття як основи медіакомпетентності студентів. |