Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.584(7США)/Ф 33
Автор(ы) : Федоренко, Світлана
Заглавие : Грамотність як комплексний педагогічний феномен у вищій освіті США
Место публикации : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - Київ: Педагогічна преса, 2014. - № 3. - С. 97-102 (Шифр ВОУ1/2014/3)
Примечания : Бібліогр.: 11 назв.
ББК : 74.584(7США)
Предметные рубрики: вища освіта в зарубіжних країнах
Географич. рубрики: США-- вища освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мультимодальна грамотність--візуальна грамотність--медіаграмотність--інформаційна грамотність--культурна грамотність--культурний інтелект--теорія--зарубіжний досвід--вища освіта--педагогічна наука
Аннотация: У статті визначено загальне поняття "грамотності" з точки зору американської педагогічної науки. Розкрито особливості комплексної мультимодальної грамотності на основі принципів візуальної, інформаційної, мультикультурної та медіа грамотності. Висвітлено, що сформована мультимодальна грамотність сприяє успішній життєдіяльності особистості в сучасних умовах.