Заглавие журнала :Рідна школа -2006г.,N 9 Интересные статьи : Сметанський М. Компаративний аналіз педагогічних поглядів А. С. Макаренка і В. О. Сухомлинського/ М. Сметанський (стр.3-7) Антонець М. Проблема педагогічної творчості вчителя у спадщині В. О. Сухомлинського/ М. Антонець (стр.7-10) Бондар Л. Методологічна основа гуманістичних ідей духовності в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського/ Л. Бондар (стр.11-13) Буряк В. Навчальна діяльність у комп’ютерному середовищі/ В. Буряк (стр.14-17) Уйсімбаєма Н. Розвиток професійної компетентності - шлях до підготовки висококваліфікованих фахівців/ Н. Уйсімбаєма (стр.17-19) Музиченко Ю. Розвиток творчих здібностей майбутніх учителів - передумова формування мобільності/ Ю. Музиченко (стр.20-22) Кожевников В. Наступність як загальнопедагогічний закон/ В. Кожевников (стр.22-24) Кравчук Л. Етичні норми: соціально-психологічний інструмент впливу на віковий розвиток відповідальної поведінки молодших школярів/ Л. Кравчук (стр.24-27) Максимовська Н. Розвиток соціальності жіночої молоді у соціально-педагогічному середовищі ВНЗ: до визначення понять/ Н. Максимовська (стр.28-31) Оленіна Г. Виховання підлітків засобами літератури в позанавчальній роботі/ Г. Оленіна (стр.31-34) Топузов О. Формування проблеми та процес розв’язання навчальної задачі на уроках географії/ О. Топузов (стр.42-44) Сєрова Г. Навчаємо для майбутнього сьогодні/ Г. Сєрова (стр.44-47) Земцов І. Творчий стиль - першооснова діяльності майбутнього вчителя історії/ І. Земцов, Т. Скрябіна (стр.47-49) Юник Д. Психолого-фізіологічні особливості формування інструментально-виконавської надійності у майбутніх учителів музики/ Д. Юник (стр.50-52) Івашньова С. Формування методики навчання іноземної мови в початковій школі/ С. Івашньова (стр.53-55) Кобець М. Упровадження методики індивідуального навчання іноземної мови/ М. Кобець (стр.57-59) Крижко В. Народно-педагогічні традиції осіннього календарного циклу в етногенезі українців/ В. Крижко, А. Малихін, В. Ткач (стр.59-62) Кочубей Т. Педагогічна концепція Іоаникія Галятовського / Т. Кочубей (стр.63-65) Шевчук О. Історія заснування та діяльності Колегії Павла Галагана/ О. Шевчук (стр.65-68) Лисенко Л. Провідні ідеї експериментальної педагогіки і сучасність/ Л. Лисенко (стр.69-71) Балацька Н. Особливості та основні моделі реалізації професійно орієнтованої системи в школах Англії/ Н. Балацька (стр.71-73) Волощук І. Фактологічна підготовка педагогів до роботи з обдарованими й талановитими школярами/ І. Волощук (стр.73-75) Интересные статьи : Доп.точки доступа: Сметанський, М.; Антонець, М.; Бондар, Л.; Буряк, В.; Уйсімбаєма, Н.; Музиченко, Ю.; Кожевников, В.; Кравчук, Л.; Максимовська, Н.; Оленіна, Г.; Топузов, О.; Сєрова, Г.; Земцов, І.; Юник, Д.; Івашньова, С.; Кобець, М.; Крижко, В.; Кочубей, Т.; Шевчук, О.; Лисенко, Л.; Балацька, Н.; Волощук, І.; Скрябіна, Т.; Малихін, А.; Ткач, В. |