Заглавие журнала :Рідна школа -2006г.,N 9
Интересные статьи :
Сметанський М. Компаративний аналіз педагогічних поглядів А. С. Макаренка і В. О. Сухомлинського/ М. Сметанський (стр.3-7)
Антонець М. Проблема педагогічної творчості вчителя у спадщині В. О. Сухомлинського/ М. Антонець (стр.7-10)
Бондар Л. Методологічна основа гуманістичних ідей духовності в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського/ Л. Бондар (стр.11-13)
Буряк В. Навчальна діяльність у комп’ютерному середовищі/ В. Буряк (стр.14-17)
Уйсімбаєма Н. Розвиток професійної компетентності - шлях до підготовки висококваліфікованих фахівців/ Н. Уйсімбаєма (стр.17-19)
Музиченко Ю. Розвиток творчих здібностей майбутніх учителів - передумова формування мобільності/ Ю. Музиченко (стр.20-22)
Кожевников В. Наступність як загальнопедагогічний закон/ В. Кожевников (стр.22-24)
Кравчук Л. Етичні норми: соціально-психологічний інструмент впливу на віковий розвиток відповідальної поведінки молодших школярів/ Л. Кравчук (стр.24-27)
Максимовська Н. Розвиток соціальності жіночої молоді у соціально-педагогічному середовищі ВНЗ: до визначення понять/ Н. Максимовська (стр.28-31)
Оленіна Г. Виховання підлітків засобами літератури в позанавчальній роботі/ Г. Оленіна (стр.31-34)
Топузов О. Формування проблеми та процес розв’язання навчальної задачі на уроках географії/ О. Топузов (стр.42-44)
Сєрова Г. Навчаємо для майбутнього сьогодні/ Г. Сєрова (стр.44-47)
Земцов І. Творчий стиль - першооснова діяльності майбутнього вчителя історії/ І. Земцов, Т. Скрябіна (стр.47-49)
Юник Д. Психолого-фізіологічні особливості формування інструментально-виконавської надійності у майбутніх учителів музики/ Д. Юник (стр.50-52)
Івашньова С. Формування методики навчання іноземної мови в початковій школі/ С. Івашньова (стр.53-55)
Кобець М. Упровадження методики індивідуального навчання іноземної мови/ М. Кобець (стр.57-59)
Крижко В. Народно-педагогічні традиції осіннього календарного циклу в етногенезі українців/ В. Крижко, А. Малихін, В. Ткач (стр.59-62)
Кочубей Т. Педагогічна концепція Іоаникія Галятовського / Т. Кочубей (стр.63-65)
Шевчук О. Історія заснування та діяльності Колегії Павла Галагана/ О. Шевчук (стр.65-68)
Лисенко Л. Провідні ідеї експериментальної педагогіки і сучасність/ Л. Лисенко (стр.69-71)
Балацька Н. Особливості та основні моделі реалізації професійно орієнтованої системи в школах Англії/ Н. Балацька (стр.71-73)
Волощук І. Фактологічна підготовка педагогів до роботи з обдарованими й талановитими школярами/ І. Волощук (стр.73-75)
Интересные статьи :

Доп.точки доступа:
Сметанський, М.; Антонець, М.; Бондар, Л.; Буряк, В.; Уйсімбаєма, Н.; Музиченко, Ю.; Кожевников, В.; Кравчук, Л.; Максимовська, Н.; Оленіна, Г.; Топузов, О.; Сєрова, Г.; Земцов, І.; Юник, Д.; Івашньова, С.; Кобець, М.; Крижко, В.; Кочубей, Т.; Шевчук, О.; Лисенко, Л.; Балацька, Н.; Волощук, І.; Скрябіна, Т.; Малихін, А.; Ткач, В.